SILNIČNÍ
Nejprodávanější
Filtrovat produkty

Kód: i320_R19007
Silniční rámový set DEMA CORSA disc brake, stŕíbrná, velikost 580mm, vidlica
Na dotaz - cena orientační
34 055 Kč
Rámový set DEMA CORSA vychází z úspěšného závodního modelu CARRERA. Rám je opět vyroben osvědčenou technologií Tube2Tube za použití karbonových vláken od firmy Toray. Na rámu je použito mnoho moderních prvků a technologií: 1. Kompatibilita se Shimano Di2/Campagnolo EPS elektronickým řazením i mechanickým řazením (2in1 design) pomocí vymě

Kód: i320_R19006
Silniční rámový set DEMA CORSA Grey, velikost 550mm, vidlica
Na dotaz - cena orientační
34 055 Kč
Rámový set DEMA CORSA vychází z úspěšného závodního modelu CARRERA. Rám je opět vyroben osvědčenou technologií Tube2Tube za použití karbonových vláken od firmy Toray. Na rámu je použito mnoho moderních prvků a technologií: 1. Kompatibilita se Shimano Di2/Campagnolo EPS elektronickým řazením i mechanickým řazením (2in1 design) pomocí vymě

Kód: i320_R19010
Silniční rámový set DEMA CORSA White, velikost 580mm, bez vidlice
Na dotaz - cena orientační
34 055 Kč
Rámový set DEMA CORSA vychází z úspěšného závodního modelu CARRERA. Rám je opět vyroben osvědčenou technologií Tube2Tube za použití karbonových vláken od firmy Toray. Na rámu je použito mnoho moderních prvků a technologií: 1. Kompatibilita se Shimano Di2/Campagnolo EPS elektronickým řazením i mechanickým řazením (2in1 design) pomocí vymě

Kód: i320_R19009
Silniční rámový set DEMA CORSA White, velikost 550mm, vidlica
2-3dny
34 055 Kč
Rámový set DEMA CORSA vychází z úspěšného závodního modelu CARRERA. Rám je opět vyroben osvědčenou technologií Tube2Tube za použití karbonových vláken od firmy Toray. Na rámu je použito mnoho moderních prvků a technologií: 1. Kompatibilita se Shimano Di2/Campagnolo EPS elektronickým řazením i mechanickým řazením (2in1 design) pomocí vymě

Kód: i320_R19011
Rámový set Dema LEONY Shiny, velikost 520mm, vidlica
Na dotaz - cena orientační
8 285 Kč
Silniční rám DEMA LEONY je vyroben z osvědčené duralové slitiny AL6061-T6., přední vidlice je celá z karbonových vláken (včetně sloupku). Na rámu je použito mnoho moderních prvků a technologií: 1. Kónická hlavová trubka s horním ložiskem 1-1/8" a spodním ložiskem 1,5", která má kromě navýšení tuhosti přední části za následek i přesnější