PLÁŠTĚ - DUŠE - GALUSKY
DUŠE
PLÁŠTĚ 12-18"
PLÁŠTĚ 20"
PLÁŠTĚ 24"
26" CITY A TOURING
26" MTB 1.5 - 2.35
26" MTB 2.40 - 2.50
26" FATBIKE
27,5" MTB-GRV 1.0 - 2.20
27,5" MTB 2.25 - 2.50
27,5" + MTB 2.60 - 3.20
28" CROSS-GRAVEL-TOUR
29" MTB 1.0 - 2.20
29" MTB 2.25 - 2.50
29"+ MTB 2.60 - 3.20
PLÁŠTĚ SILNIČNÍ
PLÁŠTĚ SILNIČNÍ BEZDUŠOVÉ
GALUSKY
PLÁŠTĚ S HŘEBY
Nejprodávanější
Filtrovat produkty
Kód: i171_00003423
CST PLÁŠŤ C1040N 24x1.95 BLACK TIGER ECO (TR-CS017)
Skladem
330 Kč
Drátová patka:
Ano
-15%
Kód: i171_00070035
MAXXIS PLÁŠŤ ASSEGAI 29X2.50WT KEVLAR 3CG/DH/TR (ETB00064500)
Skladem
1 999 Kč
1 699 Kč
Plášť Maxxis Assegai, který byl vyvinut ve spolupráci s Gregem Minnaarem, poskytuje houževnatou a předvídatelnou přilnavost v celém profilu bez ohledu na úhel náklonu. Plášť Assegai lze použít vpředu i vzadu pro jistý pocit z jízdy nebo jako přední variantu spárovanou s rychleji odvalující se zadní pneumatikou.
Kevlarová patka:
Ano
Tubelles ready:
Ano
Výztuha bočnice:
Ano
-15%
Kód: i171_00070036
MAXXIS PLÁŠŤ ASSEGAI 27.5X2.50WT KEVLAR 3CG/DH/TR (ETB00017200)
Skladem
1 899 Kč
1 614 Kč
Plášť Maxxis Assegai, který byl vyvinut ve spolupráci s Gregem Minnaarem, poskytuje houževnatou a předvídatelnou přilnavost v celém profilu bez ohledu na úhel náklonu. Plášť Assegai lze použít vpředu i vzadu pro jistý pocit z jízdy nebo jako přední variantu spárovanou s rychleji odvalující se zadní pneumatikou.
Kevlarová patka:
Ano
Tubelles ready:
Ano
Výztuha bočnice:
Ano
-15%
Kód: i171_00070038
MAXXIS PLÁŠŤ MINION DHF 27.5X2.50WT KEVLAR 3CG/DH/TR (ETB85975700)
Skladem
1 899 Kč
1 614 Kč
Díky konstrukci běhounu, která obratně vyvažuje rychlost odvalování s přilnavostí při brzdění a zatáčení, není divu, že je Minion DHF jedním z nejnapodobovanějších plášťů pro horská kola. Ať už jezdíte na lokální stezky, backcountry epic, závodní enduro nebo světový pohár ve sjezdu, existuje specifikace Minion DHF, která splní vaše potřeb
Kevlarová patka:
Ano
Tubelles ready:
Ano
Výztuha bočnice:
Ano
-15%
Kód: i171_00070040
MAXXIS PLÁŠŤ MINION DHR II 27.5X2.40WT KEVLAR 3CG/DH/TR (ETB85962700)
Skladem
1 899 Kč
1 614 Kč
Díky bočním výstupkům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén je vybaven náběhovými hranami, které zlepšují akceleraci, a lamelami, které vytvářejí plynulý přechod při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdě
Kevlarová patka:
Ano
Tubelles ready:
Ano
Výztuha bočnice:
Ano
-15%
Kód: i171_00070046
MAXXIS PLÁŠŤ HIGH ROLLER II KEVLAR 27,5X2.60 3C/EXO/TR (ETB00055100)
Skladem
1 749 Kč
1 487 Kč
Plášť Maxxis High Roller II používá otevřený a agresivní dezén, který je určen k zajištění trakce, když je povrch trailu volný. Velký kanál mezi středovými a bočními hroty zajišťuje volnější, driftovací pocit, který si někteří jezdci přejí.
Kevlarová patka:
Ano
Tubelles ready:
Ano
Výztuha bočnice:
Ano
Akce
-20%
Kód: i171_00070047
MAXXIS PLÁŠŤ HIGH ROLLER II 27.5X2.50WT KEVLAR 3CT/DD/TR (ETB85983100)
Skladem
1 999 Kč
1 599 Kč
Plášť Maxxis High Roller II používá otevřený a agresivní dezén, který je určen k zajištění trakce, když je povrch trailu volný. Velký kanál mezi středovými a bočními hroty zajišťuje volnější, driftovací pocit, který si někteří jezdci přejí.
Kevlarová patka:
Ano
Tubelles ready:
Ano
Výztuha bočnice:
Ano
-15%
Kód: i171_00070048
MAXXIS PLÁŠŤ HIGH ROLLER II 29X2.50WT KEVLAR 3CT/DD/TR (ETB96803100)
Skladem
2 049 Kč
1 742 Kč
Plášť Maxxis High Roller II používá otevřený a agresivní dezén, který je určen k zajištění trakce, když je povrch trailu volný. Velký kanál mezi středovými a bočními hroty zajišťuje volnější, driftovací pocit, který si někteří jezdci přejí.
Kevlarová patka:
Ano
Tubelles ready:
Ano
Výztuha bočnice:
Ano
V obchodě
Kód: i171_00070054
MAXXIS PLÁŠŤ MINION DHR II 27.5X2.60 KEVLAR EXO/TR (ETB91149100)
Skladem 2 ks
1 499 Kč
Díky bočním výstupkům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén je vybaven náběhovými hranami, které zlepšují akceleraci, a lamelami, které vytvářejí plynulý přechod při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdě